من بلد نیستم ...

من بلد نیستم ...

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم
بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت، وقتی می خواهمت
بلد نیستم نخندم وقتی باتوام
حتی اخم کنم وقتی ناراحتم
من هیچ کار مهمی را بلد نیستم
جز دوست داشتن تو..



نظرات شما عزیزان:

taravat
ساعت22:52---29 مهر 1392
معلوم نیست انسان چرا همیشه عاشق کسی می‌شود که شایستگی عشقش را ندارد...!

اوریانا فالاچی


ارشام
ساعت11:54---24 مهر 1392
سلام
وبت خیلی زیباس
ب وبلاگ منم سر بزن

arshamstr.LXB.ir


منتظرتم


کاترین
ساعت10:55---24 مهر 1392
سلام به منم سرربزن مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, ] [ 10:34 ] [ meysam ]
[ ]

دريافت کد :: صداياب